A tavaszünnep idején, 2025. január 28. és február 4. között „régit újért” kampányt indították Kínában. Ennek során 8,6 millió darab nagy értékű terméket adtak el, az összforgalom meghaladta a 31 milliárd jüant, közölte a Kínai Nemzeti Fejlesztési és Reformbizottság hétfőn.

Január 8-án a bizottság a kínai pénzügyminisztériummal együtt széles körben indította el a nagyobb eszközök frissítését és a régi fogyasztási cikkek újra cserélését.
A tavaszünnep idején 6,6 milliárd jüan értékben autókat, 110,5 milliárd jüan értékben háztartási gépeket és bútorokat, illetve 14,1 milliárd jüan értékben mobiltelefonokat és egyéb digitális termékeket adtak el. A háztartási gépek és a mobiltelefonok értékesítéséből származó bevételek körülbelül 166%-kal, illetve 182%-kal nőttek az előző évhez képest.
Az okostelefon volt a legnépszerűbb termék. Január 20-tól február 8-ig több mint 20 millió vásárló 25 millió darab telefon vagy más digitális termék vásárlásához igényelt kedvezményt, ezek 70%-a telefon volt.
2025. 02. 10.
(Wang Yuzhe – China Media Group)
(x)